СВІЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

середу, 6 грудня 2017 р.

ОБЛАСНИЙ ЗАОЧНИЙ КОНКУРС ТВОРІВ - РОЗДУМІВ (ЕСЕ) "МІЙ ВИБІР - МОЄ МАЙБУТНЄ!"


Конкурсна робота :

 «Що я знаю про свою
майбутню професію?»

Чуха Любомир Михайлович,
учень 10-Б класу
ЗОШ І-ІІІ ступенів
смт. Воловець                                                       Листопад  2017 рік
        
         З дитинства ми мріємо кимось стати : лікарем, космонавтом, архітектором, артистом. Як тільки ми закінчуємо школу, перед нами відкривається безліч доріг до інститутів і університетів. Але не просто вибрати майбутню професію.


         Я свій вибір вже  зробив, бо з дитинства мрію стати лікарем. Лікар - одна з найблагородніших професій на землі. Лікарем нелегко стати, а бути хорошим фахівцем ще важче. Майстерність хорошого медика не лише в його руках, а й у здатності приймати швидкі й правильні рішення, бо саме від його рішень залежить здоров’я, доля й життя його пацієнтів. Лікар має бути доброю людиною, відчувати чужий  біль. Ця професія вимагає мужності. Лише мужня, смілива і гуманна людина може обрати таку професію. Не кожна може нести відповідальність за життя пацієнта, не боятися складнощів і швидко вирішувати проблеми. Справжній лікар  має бути професіоналом, мати величезну базу знань, щоб втручатися у стан здоров’я людини, завоювати її довіру.
         Справжній лікар -  це не тільки той, що закінчив  медичний факультет, а той, що усвідомив свій обов’язок перед людьми.
         Я знаю, що вступити до медінституту нелегко, але я буду дуже старатися, прикладу максимум зусиль, щоб якнайкраще підготуватися до вступу, щоб поступити до вишу і вивчитись на лікаря, а в майбутньому лікувати людей, запобігати різним захворюванням і смерті, піднімати престиж даної професії.
         Вважаю, що дарувати життя іншим, видирати їх з пазурів смерті, лікар, напевно, сам повинен бути закоханим у життя. Лише та людина, яка любить і цінує все в довкіллі, радіє кожному прожитому дню, зможе повертати ці радощі повноти життя хворим, спрямовувати їх до одужання. Щиро хочу працювати наполегливо, набувати досвід, розв’язати проблему безсмертя.

         Думаю, що це мені вдасться.

Немає коментарів:

Дописати коментар